try

Sunday, February 27


JOM..JOM..JOM..JOM HEBOH HEBOH !!

bese dengarkan ? wat pertama kalinye pada tahun 2011, bertapaknye karnival jom heboh di NEGERI TERENGGANU selama 2 hari .. 24 & 25 FEB 2011 .. hari ape? tgk kalender k , terase malas nk gtaw .. HAHA ! aku mendengar khabar bahawasanya suasana disana pd 24 aribulan begitu meriah .. terlalu 
padat maksimum ( da cm milo lak ) aishh .. :p so aku pon plan bajet nk g jugak lah, nk menyemakkan agi keadaan kt sana .. HAHA ! tu sume sekadar suke2 je pon , coz aku nie da bertapa dlm umah terlalu lame .. so nk gak jejalan cume y peliknye tempat PADAT tu jgk y aku nk g .. ade npk ciri2 gile x ? lalala ~ 
kini dengan rasminye 25 aribuln iaitu arinie .. aku g la jgk , perjalanan semunye ok .. cantik je ! cume bab parking y tension , sehabis jauh .. kat 1setengah km gak la parking gara2 jalan berhampiran ditutp .. sekali pndg da cam kat dataran merdeka, siap leh baring kt tgh jalan ! tp lau ade y wat cmtu , comfrim gile 
( sb still de knderaan terlibat y lalu lalang kt jalan tuh ) HAHA ! aku pon just jejalan jer cuci2 mata tgk ape y menarik .. pernah je pergi sebelom nie, tp sb nie first time wat kt tgnu so nk tgk la gelagat + reaksi org sini cmner So nie y sempat aku snap : jeng - jeng - jeng  ^_^ 

aksi kepenatan menunggu 
ats sb2 y hrus dielakkn terpksela blurkn pic nie .. 
hrp maaf ! hehe

sambung balik story .. byk brg y dijual dengan harga lelong .. rm 10 ! rm 20 ! tp itu xmenark minat aku , tp bnde len .. try la teka pe y mnrik n tertarik tuh .. hehehe ~ cepat - cepat ! adiah ade lau teka betol .. nk taw adiahnye ( gule2 jelah, sb murh ) HAHA ! xdekot k, cume jimat .. lala ~ bnde tuh sebenarnye payung warna warni n bola ! menarik kn ? HAHA ! sila muntah skrg lau terasa !wink3 ( ^_* ) .. Nah ! tuh hah aku tunjuk kt korg k .. 


cntikkn payung n bola nie .. msti best lau dpt ! hehe .. antra 1 nie , payung je y aku dapat .. bola tuh X ! sbnye setelah diteliti, takut xtahan lama .. almaklum arr , umh aku nie de kucing y hyper kang abis rosak die men + takut meletup coz xtebal sgt .. tp bile dilihat mmg ramai y beli kedua2 brg nie . First skli payung coz cuaca time tuh mmg membuntuhkan kegunaannya .. Kdua lak , bola coz kanak2 ! tidak termasuk abg2 , adik2 jejaka y sememgnye sukakan BOLA !! sgup bwk jalan ke hulur hilir , segan ? HAHA!  mmg xdenye .. y penting keseronakkannye nti .. ( n_n ) . BG aku y mencuit ati aku bile 5 org jejaka beli 5 biji bola, tu msti kes xnk berebut or kongsi kan3 ?? so xkisahlah hak masing2 ! tp y xdisangka 5 jejaka tuh datang dengan menaiki kenderaan y dipanggil ****** .. leh agak x pe die ? pernah dgr ayat nie ( lau Malaysia ade MES tok mercedes , aku ada KEN tok kancil ) HAHAHAHA !! leh bayang x .. cmner 5 org & 5 bola dalam 1 kancil .. try pikir , muat ke tak ? lalalaa ~ da tntula xmuat .. aku y tgk pon gelak agikan dorg comfrim +++ gelak !! aku , ibu n ayah y berada berhampiran hanya ketawa .. tiba - tiba ayah bersuara ' xmuat tuh , npk gaya undi je salah sorg dok kt bonet lau xmuat atas bumbung ade ' ibu turut bersuara jgk ' cmner setuju x cdgn tuh ? lau xsetuju cdgn pling senang , bola letak dlm kete, pastu korg tolak kete ' pe lagi , dorg bantai gelak arr .. serius time tuh dorang sume da xle tahan gelak .. HAHAHAHAHA ! dorg ingat dorg nek van kot .. kahkahkah ~ pas sudah la awk2 ehh .. pikir ! pikir ! kami2 lek dulu .. bye ^ hehe ( tggl la dorg y masih memikir ) 

Nie pic time kat sana .. xde y menarik sgt pon coz aku xtgkp pic artis .. just tgk real sudah !!








 p / s : snap pic time : 3.35 ptg .. suasana di booth lengang coz kbykkan org berehat  sekeliling DATARAN SYAHBANDAR 


No comments:

Post a Comment