try

Sunday, March 6

TOPUP !

kalau dulu aku giler topup .. leh dikatakan seminggu 3 4 kali aku topup .. rm 10 sekali topup .. lau didarabkan dengan 3 @ 4 .. seminggu je kat rm30 @ rm 40 aku habiskan tok topup sahaja ! tp tu dulu la .. mase zaman hangat bercinta , sume aku sangup redah .. hehe


skrg sejak2 xbercinta agi .. aku da xtopup cm dlu , lau topup rm 10 .. leh tahan lbh seminggu .. bkn xde org msj aku , tp aku da malas nk men msj ! lau penting aku reply .. lau x , aku abaikan & kekadang langsung xtopup .. sb da xde duit , hehe .. lau mtk kat ibu cm kelakar lak ( mtk gak, tp xselalu ) hehehee ...


setelah kehabisan krdt sekian lama .. td aku terima topup dari ayah .. berjumlah rm10 ! tp hnye dalam masa xsmpai 1 jam .. krdt ak hanya tinggal rm 0. 26 .. gile X ? tu bkn sb aku men msj ! tpsb aku col org .. hahahaha ~ so npk gayenye , aku xde krdt agi la .. hihihi apa ? mtk kat ayh ? haha xkan dapatnye .. so pe leh wat REDHA JE .. tp aku x terlalu terkilan, sb perbualan td sikit sebnyak dapat memgembirakan hati aku y kesunyian nie .. TERIMA KASIH :)



No comments:

Post a Comment