try

Saturday, July 9

Wink Wink Wink .. arinie aku nk gtaw y aku wat chicken chop! HAHA!! dan2 je gtaw, padahal tah sape2 je y baca blog aku nie, kot2 xde lgsg .. lala~ tp aku xkisah pon sume tuh, coz nie blog aku so xkisah la pe pon y aku nk cite! xde y mrh..kan3?? hihi. Ok, ok berbalik pd cite aku y asal, chicken chop tu ada ayam + coslow + kentang goreng, cume y xde kentang putar coz aku xtaw cmner cara nk wat kuah kentang putar tuh .. ehemm, xkan nk belender kulit kentang plak .. tp itu y aku terpikir sb warna kuah n kulit kentang sama jer,hehe. Ade sape2 taw cara nk wat kuah kentang putar tuh ?? lau ade leh share ngn aku X .. SHARING IS CARING kan ! :D :D


p/s : 9 julai 2011 nie 1 hari org dok sibuk pasal perhimpunan ' BERSIH ', aku lak sibuk ngn chicken chop aku .. hahaha ~ ( biala, aku tidak terlibat pon ngn mner2 politik, cz umo xcukup agi :p )

No comments:

Post a Comment