try

Monday, January 31

STALKer ~

sibUk !
komen2 y kamo post nie berbaur sindiran la ...
tp y sedihnye, aku xterase sikit pon .. hahaha
ape la y kamo nk kan ? aku dengki kat kamo kew ?
aku marah kamo kew ? aku ade usik bnde2 y berkaitan ngn kamo kew ? wahh .. da cm org berpenyakit ye kamoo ni! pai xle disentuh2 .. bluekk :P

cm ginie la, aku rase BETTER kamo xyah la dok tinjau2 aktiviti aku kt fb nie .. gpon fb aku, suke hati + jantung + hempedu + buah pinggang aku la n wat ape pon .. kn3 ?? aku nk men komen2 ngn sape pon.. hak aku, gpon aku bukan org y ko dok cari2.. ko da SALAH ORANG !! tp tu la susah nk berckp ngn org y kurang kefahaman nie .. arghhhh  ( AQ XNAK PAKWE KO )
 )
ok... cmnie ! senang cite pe kate ko remove je aku dari list friend ko ? walaupon ko y add aku dulu .. ahh, xkisahlah, y penting aku nie xsampai ati + perut nk wat keje remove mengremove ni ( pakai bntai je eja, hihihi )
so, SILAKAN ... opss, terase kew ? aauuww ... xsngje ! hahahaha

k,lah  ~ ape2 pon adioss !!

No comments:

Post a Comment