try

Sunday, November 27

tahun baru


azam baru
tak nak menangis lagi
azam baru
nak berjaya dalam hidup
azam baru
menjadi anak yang boleh mem
banggakan kedua ibubapa

cerita lama
tentang dia , yang tak pernah habis
cerita lama
tentang die , yang langsung tak mahu berubah
cerita lama
tentang die, yang selalu menyakitkan hati
cerita lama
tentang die , yang sentiasa datang dan pergi


hidup baru
tak nak pikir tentang die
hidup baru
tak nak ingat kenangan dengan die
hidup baru
tak nak sebut pasal dia
hidup baru
tak nak pasang harapan lagi

aku akan melangkah setapak ke hadapan
pintu hati yang sentiasa tertutup akan kembali terbuka
pada insan yang berjaya nanti
hargai dan terima lah aku seadanya
aku akan membahagiakan kamu andai tertulis aku milikmu



p/s : terima kasih kawan ! yang sentiasa membantu aku melupakan kisah sedih

No comments:

Post a Comment