try

Thursday, November 10



tepat pukul 12 tengah malam nie bermakna tarikh adalah 11 . 11 . 11
so
birthday awak sudah pun tiba :)

selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 22 .
semoga awak berjaya dalam hidup dan capai apa yang awak hajati
sy pilih untuk wish birthday awak kat sini walaupon saya tahu awak xkan baca
tp saya xkisah ..
sb itu bukan tujuaan utama saya ..

awak ! awak !
awak nak tahu tak ?
saya berangan nak sambut birthday awak
nak wat suprise untuk awak
tapi
saya tahu angan-angan
tak semua kan jadi kenyataan
mungkin ada dah kot orang yang sambut birthday awak nti
yelah ! awak kan ramai peminat
saya nie salah sorang kot dari peminat awak
hehe ` i don't care about that !
sapa saya pada awak ? peminat ? kawan ?
xkisahla awak nak pikr ape pon
saya pon xmention awak sape pada saya
so deal lar .. hehe

hadiah untuk awak xda lar
sorry k :)


SELAMAT HARI LAHIR
HAPPY BIRTHDAY




No comments:

Post a Comment