try

Friday, February 11

c : i : N : t : a = l : o : V : e



kdg2 aku rasekan perasaan cinta nie membahagiakan
kdg2 aku rasakan perasaan cinta nie keindahan
kdg2 aku rasekan perasaan cinta nie menyenangkan
kdg2 aku rasekan perasaan cinta nie tulus n ikhlas

tp kdg2 aku lupa cinta itu xperlu ada !
tp kdg2 aku lupa cinta itu menyedihkan !
tp kdg2 aku lupa cinta itu  merumitkan !
tp kdg2 aku lupa cinta itu xpernah adil !


cinta ibarat cam hantu ...
walaupun ramai y ingin merasai kehadirannya ...
tapi hanya segelintir sahaja y bisa temuinya ...



cinta ibarat seperti pokok bunga ...
perlu diberi perhatian & dibelai ...
sama juga seperti cinta, sekali kite abaikan ..
nescaya cinta itu akan pergi n hilang ...

boleh dikatakan .. cinta bg aku skrg suatu y menyeksakan !
perasaan y hadir .. tp cume mampu simpan dihati !
segala cerita cinta aku mgkin telah tertulis !
bila .. dimana .. siapa .. bukan aku y bisa menentukannya !!!

No comments:

Post a Comment