try

Saturday, February 26

Jumaat , hari penghulu segala hari ..
ermm , ada apa dengan hari ini ?
menarik ke hari ini ? cuaca ! 
sedang2 sahaja ..X panas X  hujan ..
persekitaran! owez cam biasa, cantik *
aktiviti ! tak kemana mana pun ..
so .. ape y ade dengan hari ini ??
lalalalalalalalallalalalalalala ~


sbnarnye apa y berlaku hari .. bese2 jer 
cume ade jamuan makan tok org masjid !
ktenye wat tok maulidur rasul hari tuh ..
kire nie giliran wat kat umah la plak .. 
kat masjid da ! tetamu y datang ramai .. 
abis jiran kiri kanan depan belakang ade.. cume y dari atas & bawah je y Xde .. HIHI  ( lau ade msti takutkan )


suasana time gotong royong memasak tuh .. xdapat aku nk cite kan..
HIHI .. sebabnye aku xturut serta .. aku awal2 g da cabut MEN - TENET !!
HAHA ! tp jgn risau , aku nie malas bukan byk sgt .. cume dalam 15%
sikit kan ? so ape y nk heran lau aku xtolong .. lalala ~
jamuan stat lepas solat isyak .. mula2 berselawat dulu ..
tadah tangan ... doa ramai2 .. pastu makan !


makan            :  ikan sambal + kari @ gulai ayam + kerabu nangka + 
                         sambal belacan
minuman         :  air teh ( setakat manis2 buah ) jimat .. guraw2, HAHA !
pencuci mulut  :  buah timun ( taw x buah timun tuh buah ape ? timun @ tembikai )
                         bese la ... len tempat len nme gelarannye .. :P )


memang sedap bile sebut sal makan tp .. ade bab y paling2 aku malas !
yahhh .. malas agi, betol2 malas kn aku nie ( ade je y malasnye ) huhuhu
iaitu bab mencuci n mengosok .. aduh lemahnye rase !
menyental .. hajat dihati da nk larikan diri .. hehe
tp xkesampaian lak .. bila tgk ibu kesayanganku dok mencuci ..
so sebagai anak y xseberapa nak mithali nie .. g la tolong !
tolong ape ? tolong susun jew .. y menyental org leh nye keje .. HAHA !
ok la tuh kan .. wat gak keje, dri tak wat langsung ..
pahala ?? harap2 dapat la sikit .. sekurang2 nye , ringan gak bahu kiri aku nie..
sB balance ( hakikatnye balance kew ) HAHA ! 


ok ok ok ..
letih .. letih .. penat .. penat ..
yeye je penat + letih !! hahaha
k lah .. jari da skit dok tekan keypad ..
so berhenti dulu yer ..
daaaa ~~~ daaaa ~~~~


P / S : amacam .. napak skema x ayat aku tuh !! ahakz ~ ting3 ... :) 



No comments:

Post a Comment