try

Thursday, February 17

terkene lagi ~


mangsa aku lagi .. rumitnye !
bile perasaan sayang y ade dihati dimainkan ..
apa dosa aku .. apa salah aku .. 
aku xpernah minta tok ade perasaan itu ..                 
kenapa mesti aku y kene ..
kenapa mesti aku y harus melaluinye ..
sakit betol bile perasaan nie dilukai ..

aku xpernah mintak apa - apa ..
y aku mahu cume perasaan sayang dibalas setimpalnye ..
tp skrg aku kene lagi ..
bile la perasaan nie akan hilang n terhapus ..

aku xmahu dilukai lagi .. 
aku cume berharap ini kali y terakhir ..
cukup la .. aku xkuat !
aku inginkan kebahagian ..

andai die bukan tertulis tuk aku .. 
jauhkan die dari aku selamanya !
n lenyapkan la perasaan y ade dihatiku ...
berikan aku insan y boleh membahagiakan aku ..
cume itu y aku mohon ... aminn

andai kau tahu , aku betol2 terluka




No comments:

Post a Comment